dimecres, 15 de desembre del 2010

Aprendre i generar coneixements. Propostes

  • Representar i crear coneixement en diferents llenguatges específics (textual, numèric, icònic, visual, gràfic i sonor).
En l'explicació d'un tema els alumnes l'executen posant-lo en pràctica, ja sigui desarrollant exercicis de crucigrames, escribint cartes, enviant e-mails i fent ús del listening.


  • Produir coneixements i publicar informació utilitzant eines d'edició digital, localment o a la xarxa.
Mitjançant la plataforma, els alumnes fan ús de les eines d'edició digital després dels coneixements impartits a classe.


  • Portar a terme progectes, resoldre problemes i prendre decisions en entorns digitals.
Fer un progectes mitjançant el qual els alumnes puguin desenvolupar qualsevol temàtica mantenint un contacte entre ells a través de la plataforma.


  • Treballar amb eficàcia amb continguts digital i en entorns virtuals d'ensenyança-aprenentatge.
Desenvolupar les tasques o temes que se'ls dóna a la plataforma virtual.


  • Fer ús de les TIC com instrument del pensament reflexiu i crítica, la creativitat i la innovació.
Motivar als alumnes mitjançant vídeos virtuals (reflexius, crítics) per a que les TIC siguin el principals instrument de desenvolupament per al nostre aprenentatge.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada